Lilla semestern



I fredags så tog vi och packade ihop oss och drog till Stockholm. Mina föräldrar firade sina 60 års födelsedagar med att hyra en lägeneht en vecka i huvudstaden. Eftersom jag hade skola så åkte vi flyg från Umeå direkt efter att jag slutat på fredagen och vi stannade helgen ut. Mysigt att traska runt på gatorna och titta på allt folk, synd bara att vi inte kunde stanna längre. Det är alltid trevligt med lite miljö ombyte och annan kultur, för annan kultur är det verkligen om man jämför med vår lilla by här ute i skogen. Folk springer med eld i baken och man undrar hur alla har tid att åka så mycket tunnelbana. Min älskade son är verkligen en fröjd att ha med sig! Han åker flyg, buss, tåg och tunnebana som om han inte gjort annat. Han äter allt och överallt trots att det är jätte stimmigt runtomkring. Han kan sova i både vagn och sele mitt inne i stan och somnar även snabbt och gott på kvällen i en helt ny säng och lägeneht.

Ville fick vara med farmor och Jonas, så han hade det gött medan vi var ut och traskade på annan ort. Sammanfattningen blir en lyckad minisemester som gärna hade fått vara längre.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja gillar killens outfit!

2009-05-13 @ 15:53:01
Postat av: Lisa

Måste ju visa stockholmarna vilket mode som gäller ;-)

Postat av: Lindy

Coolt Folke! Du har åkt tåg å flyg!! Blir riktigt avunds på dig:))

2009-05-13 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback