Hej bloggen

Jo jag lever. Men totalt utmattad! Har haft sjukt mycket att plugga de senaste nätterna och en massa lång promenader och trädgårdsarbete plus en liten fest. *puh* Känns som att jag skulle behöva en semester! Förutom att jag håller på att köra slut på mig själv har vi det väldigt bra. Älskar att det börja kännas lite som sommar ibland. Det är härligt att det är så ljust dygnet runt och att löven på träden har börjat spricka.

Insåg idag att jag måste damma av min gräsklippare imorgon. Ska försöka hinna skola om lite mera kryddor också. Men det är inte lätt att hinna något vettigt ute nu då man har en liten rymling som ränner runt gården. Trots att vår gård är stor och det är långt till vägen så får jag jaga Folke hela tiden. Goa Ville hålls kopplad eftersom det är gödsel spridning på alla lägdor runt hela gården och det sölas och skvätter upp på vår väg och gräsmattan. Idag har jag krattat sölad koskit för att slippa torka den uppkräkt på vardagsrumsmattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback