Dags att klippa gräset



Mina fina röda mackapär! Den klipper gräset fint. Man behöver aldrig tanka och man får lite motion samtidigt som man kör runt. Har kört några vändor här och där utanför huset. Vi behöver mera regn för att gräset ska börja växa på alla fläckar. Och för er som suckar och tänker att en sån där orkar man ju inte med, de går ju skittungtatt styra. Nja, inte om man skaffar sig en modern. Denna köpte jag ny på Granngården då vi flyttade in i huset för snart tre år sedan, och den går fortfarande väldigt lätt och är vass.



Hur klipper ni????

Kommentarer
Postat av: Lindy

Du vet..Vi har en gigantisk tomt. Vi skulle behöva en traktorgräsklippare, men det funkar inte här. Alldeles för kuperat. Vi har 2 vanliga som går på bensin och kämpar på med dom... "Min" är ej självgående och jag går ner ungefär 2 kg varje gång jag klippt gräset. Haha! (Fast dom går man ju självklart upp igen...)

2009-05-24 @ 22:41:24
Postat av: Lisa

Linda - Du måste provköra min. Den går nästan lika lätt som en självgående.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback