Nya blöjor!

Äntligen igår fick jag en avi från posten där det stod att jag hade paket att hämta inne i stan. I paketet låg 12 nya fina blöjor i nya fina färger!

Vi har ju hanklat oss fram på 13 blöjor sedan april förra året. Och det har fungerat hyffsat, bara man planerar lite. Men nu då vi har börjat vara ute så mycket och göra annat på dagarna än komma ihåg vilken ordning vi ska tvätta, så blir det svårt att bara ha 13 blöjor. Jag har skickat efter 12 till, så nu har vi 25. Det kommer att sitta fint eftersom vi ska börja ha barnvakt rätt ofta snart. De nya blöjorna är precis samma som vi haft sedan tidigare, fast i andra färger. Innan hade vi rosa, blå, gröna och gula i pastell. De nya är mer klara i färgen. I samma paket låg även tre stycken tjocka bambuinlägg, som är kanon att ha i blöjan på natten.

Jag ska fota dem då de är klara i tvättmaskinen, så ni får se hur fina de är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback