Jobbigt

De senaste dagarna har jag haft ingen inspiration alls till att skriva här. Jag är ju en föräldraledig student och nu är det dags bara vara student igen. Känns trist att vara ifrån min älskade prins hela långa dar. Jag vill inte sitta och tråka på en hård stol i en sal med syrebrist. Jag vill vara ute och leka i solen!!!

Sen är det en annan tragisk sak som har drabbat vår familj, som förändrar väldigt mycket. Men det är privat så det kommer inte att skrivas om här.

Just nu försöker jag bara komma ut ur vår bubbla och in i vekligenheten igen. Får ordning på ett och annat innan det är dags att kajka runt 20 mil om dagen i en lila buss. Ska ska försöka njuta av mina sista lediga darså gott det går trots det tråkiga som hänt.

Kommentarer
Postat av: Malin Harju

Men så trist! Hör av dig om du vill prata av dig, ibland kan det vara skönt att göra det med någon som inte finns i ens direkta närhet också.



Förstår att det inte känns motiverat att börja plugga igen, vet inte vad jag ska kunna peppa med annat än att du vet att F kommer att ha det bra medan du pluggar till något du verkligen vil bli så att du kan få ett jobb sedan. För tyvärr är det så, jobba måste man ju.



Du finns i mina tankar!



Kramar!

Postat av: annika

hej gumman

en jättekram till dig

a

2009-03-22 @ 17:33:10
Postat av: Lisa

Tack för era fina rader! Det betyder mer än vad ni tror.....

2009-03-22 @ 20:09:08
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Lindy

Lilla Lisa! Tänker på dig!

Jag vet att du kommer att klara det. Det känns jävligt pissigt att vara ifrån sin lilla, tro mig- Jag vet.

Men man klarar det. Ändå lixom.

KRAM!

2009-03-22 @ 20:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback