Jamen man ser ju att han ångrar sig...



För några dagar sedan så var Ville ensam hemma ett tag medan jag och Folke var i stan och sprang runt och Rikard var på jobbet. Då R kom hem så var det bara att ta fram sopen och dammsugaren. Ville hade dragit ned en Orkidé från ena vardagsrums fönstret och spritt barken runt i huset och sedan tuggat sönder krukan.



Egentligen så var det nog mitt fel, eftersom jag inte riktigt hade hunnit med honom innan vi for. Och värre saker har vi verkligen varit med om med förra hunden. Ville har varit kanonsnäll att lämna. Ni ser ju alla leksaker som ligger på golvet, dem rör han inte. Och den där Orkidén höll nog ändå på att dö, så Ville gjorde pinan kort!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe, han är lite pysslig, den gode Ville! Han ville väl bara bidra till heminredningen med sin egen personliga stil? Eller så tycker han att du ska skaffa andra blommor än orkidéer... ;o)

Postat av: Nina

Förlåt, kunde inte låta bli att skratta :) Tokigt!

2009-03-25 @ 22:09:57
Postat av: Lisa

Jag erkänner att jag skrattade själv. Men jag slapp ju städa upp det. Vet inte om Rikard var så munter medan han städade. Men det var sant att att den där orkidén var halvdöd. Antar att Ville försöker få god feng shui i vardagsrummet och rensar bort döda blommor.

2009-03-25 @ 22:39:39
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Då Lotan var valp var han som fasen på ÖA som låg framme. Pappersspill tar också lite tid att städa upp!

2009-03-26 @ 07:34:15
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Pappersspill får vi städa upp efter två stycken som hjälps åt att strimla all reklam. Extra bra är det då labbedeggel fixar så det fastnar på golvet värre än karlssons klister.

2009-03-27 @ 22:23:11
URL: http://lmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback