Ibland tar det tid

Det har varit en lång återhämtning av vår kräkepedemi. Lilla junior är känslig, så vår räddning har varit sempers risgröt för 5 månaders bäbisar. Rivet äpple, blä. Majsvälling, blä!!! Ingen mjölk. Men lite extra rapsolja för att smörja upp maskineriet igen. Idag åt han hel portion till både lunch och middag, så det börjar att arta sig.

Eftersom det har varit lite tröttsamt i detta hus har vi inte haft  mycket för oss förutom några små turer på skotern i det fina vädret. Egentligen så är jag ju lite emot skotern, men det är mysigt då vi kan åka hela lilla familjen på en och samma skoter. Och då man ser hur roligt Folke tycker att det är så blir det genast lite roligare. Jag ska bara få in i min lilla hjärna att ta med kameran (med ett laddat batteri).

Men idag tog vi faktiskt en tur förbi Kallehov och såg på lite isracing. Personligen kan jag inte för mitt liv förstå hur man vågar köra dessa vrålåk runt, runt på is med sylvassa taggar på däcken. Det ser helt livsfarligt ut! Men resten av familjen tycker att det är spännande. Mest spännande var det nog för Ville. Han gjorde sitt bästa för att flirta med alla de andra hundarna och de stackarna som åt korv och hamburgare.

Kommentarer
Postat av: Lindy

Men gud va kul med iceracing! Vi missar alltid allt det roliga.

2009-03-02 @ 09:45:32
Postat av: Lisa

Linda - Förlåt att jag är en puck och inte talar om sånt där i tid.

Postat av: L

Ok..Du är förlåten.

:-D

2009-03-02 @ 10:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback