Guldkorn från idag



Ljusrosa pelargon som blommar i köksfönstret.



Körsbärsträdet är i full blom.



Mitt favorit ställe då jag snabbrastar Ville på kvällen! Jag ställer mig under de gammla träden så får han gå ned på lägdan och göra sitt.



Våra tre underbara svartvinbärsbuskar,  som jag klippt ned till en fjärdedel av storlek som de var för tre år sedan då vi flyttade hit. De har en speciell smak på bären och får bara mer bär ju mer jag klipper dem.



Hägg doftar ljuvligt i en vas på badrummet!

Kommentarer
Postat av: Lindy

oj oj oj så häääääärligt det är med sommar!!

2009-06-02 @ 20:13:27
Postat av: Lisa

Visst är det! Bästa årstiden, synd att den är så kort här uppe i norr.

Postat av: Lindy

Ja!! Man blir deprimerad då man tänker på att det snart e över!

2009-06-03 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback