Nu är vi sjuka igen!

Folkes matvägran berodde helt och hållet på en dunderförkylning. Han är fortfarande snorig och hostig, men nu äter han hyffsat iaf. Själv känner jag mig rätt så mör, har legat med magsjukan för första gången på fyra år. Det är så hemskt! Har haft fruktansvärda magsmärtor, men nu känns det lite bättre. Kära sambon har också en seg förkylning som inte riktigt vill bryta ut, idag låg han och sov halva dagen så han blev lagomt pigg att orka ta jycken på promenad. Stackars Ville håller på att krypa ur skinnet då hela familjen beter sig som några dösillar. Jobbigt att vara sjuk alla samtidigt. Nu hoppas jag för allt i världen att de andra i familjen ska slippa magsjukan.

Imorgon ska jag på möte med banken. En sån där årlig sak, där man pratar om sin privata ekonomi. Ångrar mig till tusen att jag inte bokat om det, men det är väl lika bra att göra bort det. (Inte för att jag fattat vad det ska vara bra för).

Sitter just nu och spånar en massa på vad jag ska skriva i nästa nummer av bya-tidningen. Vi kom fram till att det skulle handla om mat iaf. Så släng fram era idéer här nedan tack! Längtar efter nya nummret av
CAMINO så jag kan få lite extar inspiration, det ska ju komma snart.

Kommentarer
Postat av: annika

hallå min lilla tvärtemotmigkompis

nu måste ni krya på er

puss o kram till er alla

2009-01-29 @ 22:30:50
Postat av: Marie m hundar

Nu skickar jag en utmaning till dig! Mer info hittar du i min blogg.

/Marie

Postat av: Malin Harju

Fy så trist! Hoppas ni kryar på er, fina familjen!



Kramalin

2009-02-01 @ 11:13:54
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback