Mysdag

Idag har vi haft en riktig mysdag! Jag, Folke och svärmor var bjudna till R's tremänning på lunch. Hon har en son som är tre månader yngre än Folke. De har världens mysigaste hus och ett kanon lekrum. Folke höll sig hyffsat lugn och han tyckte att det var kul med lite sällskap av sin fyrmännning. Ute blåste det småspik, så det var skönt att få sitta inne i värmen och äta god mat.

Igår gick det galant för Folke att hålla mormor sysselsatt. När jag kom tillbaka från frissan så var det kastruller ända ute i hallen, och Folke hade slocknat på soffan. Nu har jag fina toppar på håret och jag är inte blond mera!

Kommentarer
Postat av: Lindy

WOW! Vad är du för färg???

2009-01-21 @ 09:27:35
Postat av: Lisa

Hmm, svårt att säga. Du får se på fredag :-)

Postat av: L

Spännande :-)

Ser fram emot fredag!

2009-01-21 @ 13:52:28
Postat av: annapanna

men du, visa en bild! :)

2009-01-21 @ 15:43:48
Postat av: Lisa

Jag ska ordna en bild.....snart.

2009-01-21 @ 22:27:41
URL: http://lmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback