Imorgon ska Folke till Momo!

Ibland för skoj skull så brukar jag fråga Folke om han kan säga något, för det mesta tittar han fundersamt på mig men ibland så härmar han. Och idag frågade jag om han kunde säga mormor, då sa ha momo flera gånger. Imorgon så ska momo få passa lilla räser Folke medan jag ska till frissan och fixa barret. Det är lite mer än ett halvår sen sist så det är väldigt efterlängtat. Dessutom så är själva frisören en väldigt fin människa som jag träffat alldeles förlite senaste tiden. Det blir första gången som jag lämnar bort Folke till någon annan en lång stund. Vi har varit så lyckligt lottade att vi inte ha behövt ha barnvakt, förutom någon enstaka liten stund som Folke ha varit själv inne hos farmor.

En annan ny sak som Folke lärt sig är att stryka på kinden. Jag brukar stryka på hans små röda kinder sen frågar jag om han vill stryka på mammas kind och då gör han det. Han har ju världen goaste och mjukaste händer, så man känner sig lyckligt lottat då han är en så go unge. Han gillar ju att vara nära och kramas och så. Jag hoppas att han stryker på momo's kind imorgon!

Kommentarer
Postat av: Idur

Åhh va mysigt det låter. Har försökt få Lova att göra det med..

Hon slår det hårdaste hon kan sedan ger hon mig en puss..hmm. Puss är ju bra =)

2009-01-19 @ 20:08:04
Postat av: Lisa

Tok Lova!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback