Hur var det 08?

Bra tack! Vi hade ett fint år, förmodligen det bästa sedan vuxen ålder. Det är fantastiskt att få vara hemma och se sin fina son växa och frodas i lugn och ro. Härligt också att R har kunnat vara hemma så mycket, så vi fått umgås hela familjen. Dessutom så fick vi ju äran att fostra en fin och snäll hund. Det har varit ett körigt år där tiden verkligen inte stått still. Jag har haft fullt upp och roligt för jämnan. Jag är evigt tacksam min otroligt snälla sambo och min underbara son som såklart är världens finaste.

Sjävklart tror jag ju att 2009 ska bli minst lika bra och ännu bättre!


Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

Halloj! Hoppas ni har det gott. Försökte svara på din kommentar om PoP-kläder för ett tag sen men då funkade det inte o så har jag glömnt bort det. Men NU ska jag äntligen svara dig=) jag har aldrig tumlat kläderna nån gång så jag har inte nån aning om det=) kramar från Värmland

2009-01-02 @ 10:46:47
Postat av: Malin Harju

Klart att 2009 blir toppen, det kan ju alltid bara bli bättre! :)



Många kramar till er!

Postat av: Lisa

Sara - Ok, då vet jag. Kram tillbaka till Värmland!



Malin - Jovisst ska det bli ett toppen år! Kram!

2009-01-02 @ 20:05:41
URL: http://lmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback