bAGus

Folke har fått en till snygg bAGus mössa med tillhörande halsduk. Han fick det i julklapp av designern själv. Han tycker själv att han är grymt snygg i det och kommer med både mössa och halsduken och vill att jag ska hjälpa honom att ta på det. Sen går han runt och är stolt.



Svårt att få färgen rätt på foto. Men den är chokladbrun.



Stolt modell som visar hur fin han är. Lilla sötisen springer runt med bara blöja, tröja och sitt fina möss set!

Är ni intresserade av dessa fina mössor så hojta till, jag råkar nämligen vara väldigt bra vän med designern.

Kommentarer
Postat av: Lindy

Yes, jag är intresserad!

2009-01-22 @ 19:14:15
Postat av: Lisa

Mäta Frejas huvud ordentligt så du vet vilken storlek du vill ha!

Postat av: Erika

Min lilla tjej har också en mössa från baGus :P :D

2009-03-14 @ 13:10:15
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.sese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback