Nu verkar det gå åt rätt håll

Igår blev lilla F lite piggare, så han kunde gå själv iaf. Dock kräktes han lite på förmiddagen. Men sedan lunch igår har han hittils fått behålla all mat och dryck, och han skojjar runt och härjar på somvanligt. Kära sambon blev frisk igår och det var en väldans tur eftersom jag själv åkte dit på denna hemska kräksjuka så det bara small om det. Fy så äckligt jobbigt det är! Jag tappade räkningen totalt på hur många gånger jag sprang mellan toan och soffan, det var hemskt. Jag känner mig lite mör idag, men huvusaken är att lilleman verkar må bra igen. Nu känner jag för en ordentlig storstädning, men jag orkar nog inte idag.

Ps. tack för alla fina kommentarer, det känns ju lite bättre då man får läsa dem..... :-)

Kommentarer
Postat av: Nina

Gu va bra att Rikard hann bli pigg innan du trilla dit! Det är verkligen en mardröm att vara magsjuk samtidigt! Skönt att läsa att ni är piggare!

2009-02-24 @ 11:09:24
Postat av: Sara

Skulle just också skriva att det var tur att R blivit piggare för att vara två som ligger risiga det går ju inte.. nu får vi allt ta o bli friska snart. Man får panik av att inte kunna vara ute.. suck.. o hundarna kan ju inte direkt ligga inne, de behöver ju sitt de oxå. Mina pojkar har kommit i kläm mkt de senaste veckorna.. inget vidare känns det..

2009-02-24 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback