Jag ångrar mig faktiskt



Vad tänkte jag på egentligen då jag lade ut vår fina Beco sele på annons???? Aldrig att jag säljer bort den, nej nej nej! Det är den enda selen som man kan sätta i barnet först och sedan ta på sig selen, vilket gör att det blir väldigt säkert om man vill bära på ryggen och har en unge som korvar sig som en mask på en metkrok (jag vet att det var en hemsk jämförelse, men det är så Folke korvar sig dagen lång). Iaf så räddade just denna sele både mitt och Rikards tålamod igår eftermiddag, då vi svängde in på IKEA en snabbis. Vi skulle bara köpa några garderober, men det tog en evighet. Och med storsmitarn Folke som blev man snabbt svettig. Så fram med selen och vips var det lungt som bara den! Denna sele stannar tills vi inte har småbarn mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback