Opålitlig rackare

Jo de va såhär att igår var jag i skolan och då är Ville och Folke hos sin mormor. När Rikard slutade jobbet vid 14-tiden så åkte han och hämtade hem våra gossar. De är ute och leker och sedan släpper Rikard in Ville medan han ska röka lite sik. Och då han kommer in ligger detta i hallen ↓



Ville har tagitsitt första skooffer. CRAP jag som hade tänkt att Folke skulle ha sina vinterpjuck idag och sedan skulle jag tvätta dem och plocka bort dem. Jajja han får väl ha gummistövlarna ikväll istället. Tur att jag skickat efter sandaler till Folke nu, så han får något annat än stövlar. Ska visa dem så fort de kommer!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ville, din lilla råtta! Skor är ajabaja!!!

Postat av: Nina

Oooopss!

2009-05-01 @ 10:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback