Ja det är väl det vi pysslat med...

Det har ju varit höstfint ute i några dar så jag har haft lite extra energi med tanke på att jag inte sover så bra på nätterna (Folke är fortfarande snuvig). Så jag Folke och Ville har tagit några sköna promenader i skogen och tränat på inkallning med visselpipa och lite godissök. Ville har varit jätte duktig på inkallning med pipan och det verkar fortsätta i den banan. Men jag har varit noga med pipan och bara blåst då jag  vet att han kommer. Och söka efter godis i blåbärsriset är superkul. Han blir riktigt mallig då han hittar sina frolic's. Folke är ju som bekant en rätt så cool kille och snackar med sig själv och träden medan jag fifflar med koppel, pipan, och frolic's.


Sötisarna på elljusspåret!


Letar frolic.


Busunge i vagnen!

Men det har blivit höstkallt igen och tyvärr tappar man lite motivation att leka i skogen. Igår tog vi en tur till Husum och hälsade på mina föräldrar som varit på semester. De hade shoppat fina kläder till Folke på Gekås i Ullared. SÅ det blev lite modevisning och vi tog även en prommis till ICA. Sen bakade vi pizza och vräkte i oss.

Idag fick jag lust att åka in till stan och titta på lite kläder till mig själv, eftersom jag fick lite pengar och presentkort då jag fyllde år. Hittade en fin tröja till mig och några byxor och flecejacka till Folke. Han har tvärväxt nu och behöver allt nytt. Men med Ullared's fynden och detta så fattas bara en vinteroverall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback