Så onödigt dyrt...

Jag tyckte för några månader sedan att det skulle vara kul med en ny ringsignal till mobilen, och jag bad min kära sambo att fixa det. Mycket dumt! Jag tänkte att han skulle kunna ta nån gammal låt från datorn men han iddes inte utan startade en premuretion på jamba. Det gick jätte snabbt och lätt och jag fick en ny ringsignal på några sekunder, men vad min kära sambo inte riktigt hade räknat med är att det kostar en massa pengar. Så efter ett bra tag kom det en fet räkning till min mobil och det känndes ganska surt, men tanke på att jag inte har några pengar alls. Så jag sa till R att han måsta ringa och säga upp det där spektaklet på studs. Han ringde och jag fick ett sms med svar att abbonemangen hos jamba var uppsagt. Nån vecka senare så kom det fler sms om erbjudanden på bilder och fler ringsignaler och min inkorg var proppad med sms från detta företag. Men jag tänkte att det kanske bara var reklam.

Men så nu alldeles nyss så tröttnade jag på detta reklamutskick och ringde upp dem igen och frågade om de kunde sluta med att skicka. Då visade det sig att jag fortfarande står och betala en massa pengar till dem för ingenting. Åååå jag blir så besviken och sur. Som tur var så var det en trevlig telefonist som erbjöd att sätta tillbaka 100kr på mitt konto för hon såg att jag inte utnyttjat tjänsten alls. Men vaddå 100 kr. Jag har nog hittisl get dem 500kr för inte ett jota.

Kommentarer
Postat av: Nina

Men nej, så typsikt!

2008-09-24 @ 20:09:56
Postat av: Lisa

Ja typiskt! Sånt där kan man aldrig lita på!

2008-09-25 @ 09:53:50
Postat av: Anna

ett litet tips från mig, http://www.alshundliv.com

2008-09-25 @ 22:03:39
Postat av: Lisa

Anna - Tack för tipset!

2008-09-26 @ 21:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback