Ett år till

Jaha då kan man lägga ett år till på meritlistan för jordelivet.

Happy birthday to me!!!

Jag gjorde go laktosfri gräddtårta och jag fick blommor och brev. Mycket lyckat!!! Lilla Folke fyllde ju 10 månader idag och han fick ett par tjocksockar och ett bidrag till en ny bilstol. Så till veckan ska vi nog ta en svängom på stan.

Folkestackarn har nu fått sin första riktiga förkylning med ordentlig snuva. Han härjar på somvanligt på dagen, men han sover uselt på natten. Han blir tät i näsan och kan inte ha nappen i munnen och då blir han ledsen. Han sover i vår säng och han snörvlar och snyftar och sparkar och viftar. Så själv sover jag inte alls. Men Folkes snälla pappa sover gott och orkar kliva upp tidigt med Folke på morgonen och då hinner jag slummra till en stund.

Kommentarer
Postat av: Marie med fyrbeningar

Happy birthday to you! :)

Postat av: Sozi

Grattis! Kram

2008-09-21 @ 11:23:52
URL: http://sozi.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Tackar tackar!

2008-09-22 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback