Snön faller utanför lånade rutor

Fick låna dessa söta gardiner av min mamma. Perfekt med kappor i köket då man har en klåfinger unge och en hårig hund. Känns bra att kunna låna sånt. Slipper man köpa nytt och det blir ändå förnyelse. Mer av sånt, tack!

Just nu i detta ögonblick så faller den första snön för denna vinter. Jag hoppas hoppas hoppas att vi kan få en vit vinter i år. Och då menar jag snö på riktigt, inte en massa is bara!


Tyvärr syns inte snön på bilden, men den är där ute. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad mysigt ni ser ut att ha! (av det lilla jag ser;)

2008-10-28 @ 14:42:30
Postat av: Anonym

Vad mysigt ni ser ut att ha! (av det lilla jag ser;)

Postat av: Lisa

Å ja, vi har det mysigt i vårt gammhus!

2008-10-28 @ 15:59:27
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Linda

Perfekt gardiner till ert kök! Jättesöta. Men SNÖ???!! Var då? När vi kom hem var det inte en enda snöflinga på gården. Därimot var det snorhalt på ICAs parkering.

2008-10-28 @ 19:50:34
Postat av: Sozi

Väntar på snön här i Umeå, sa för flera veckor sen till förskolebarnen att snart kommer snön och det fortsatte jag upprepa varje gång det var lite kallt. "Nu kommer snart snön" hörde jag en hjärntvättad fyraåring säga samma dag som jag slutade men än har den inte kommit.

2008-10-28 @ 19:53:12
Postat av: Lisa

Snön smälte såklart bort tre sekunder efteråt.

2008-10-28 @ 20:59:27
URL: http://lmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback