Små ångest

Har börjat ta tag i platsbristen i garderoben. Och då pratar vi om Folkes kläder nu. Han har ju inte funnits till så länge men har jätte mycket kläder, och det beror ju på att han växer så det knakar emellanåt. Men nu har jag plockar undan fyra storlekar. Jag har packat alla storlekar var för sig i påsar som jag ska lägga i en stor kartong och sedan såklart spara till eventuella syskon.

Men det känns lite halvjobbigt och stå där och och vika de små pyttiga kläderna. Vart har tiden tagit vägen, hur kunde något så litet bli så stort så snabbt. Jag tycker ju att Folke är min lilla bäbis, men han fyller ju ett om en månad ungefär.

Men om han nuvarade storlek ska rymmas så måste detta göras. Just nu så behöver han storlek 80 på det mesta, men han kan ha vissa byxor i storlek 74. Min lilla tax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback