Melodikrysset

Igår kväll var vi på melodikrysset på caféet i byn igen. Det är super kul! Igår var det lax och god sås. Vi hade två vikarier i laget och de skötte sig väldigt bra, men somvanligt så är vi långt ifrån ett topplag. Folke var med och läste sina böcker, men då klockan började bli efter åtta så blev musiken högre och strax innan nio så packade jag ihop och åkte hem med lilleman och jycken. Det var ganska skönt att komma hem i tid för jag var själv så trött. Folke somnade gott och jag tittade på IDOL utröstningen innan jag gick och lade mig.

Kommentarer
Postat av: Sozi

Å, va mysigt det låter! :)

2008-10-04 @ 18:02:32
Postat av: Lisa

Det är sjukt kul! Och alldeles lagom för en trött mamma!

2008-10-04 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback