Hallå hallå igen

Läste nyss i Hannas blogg, och blev inte ett dugg förvånad. Har funderat på detta en hel del, men jag vet inte tillräkligt om det och har inte tagit mig tid till att ta rätt på fakta. Men här är en artikel om kosmetika och vad krämer innehåller och hur de fungerar. För er som inte orka läsa så står det i princip att nästan alla krämer innehåller samma sak fast i olika mängder. Och att det som skryts om i reklamen är för det mesta sånt som huden inte kan ta upp ändå. Så att köpa dyra krämer är helt meningslöst.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh kära nån. Jag som är slav under kosmetika. Bert och kosmetika är mina favoriter. 2 onda ting. Men Bert gör ju bra saker nu. Ibland gör kosmetikan oxå bra saker och förvandlar slitna mig till nåt lite finare. Men bra är det ju inte :-S

2008-10-22 @ 08:25:48
Postat av: Lisa

Ja kosmetika kan ju verkligen göra under för stunden. Men hur bra är det i längden.....

2008-10-22 @ 10:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback