Det känns lite konstigt

Att det är vintertid nu det vet jag, men inte min kropp. Har kännts som en av de längsta dagarna på evigheter och jag ville äta lunch klockan nio i morse. Är jätte trött nu och ska nog dra i säng snart.

Folke har inte heller fattat vintertid och han somnade tidigt ikväll. Men han var så otroligt gosig och nöjd så det gör mig inget ifall han vill upp och leka klockan fem imorgon. Han somnade i min famn i soffan och det är så mysigt att hålla honom då han blir som en liten mjuk hösäck.


Bus på G! (snygg i mammas gammla nattlinne)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag fattar verkligen inte varför vi ens har olika tider. En timma är så lite.

Så vi startar en namninsamling. Mot sommartid!

Postat av: Lisa

Haha, ja det ställer ju till en massa problem. Sommartid har ju bara funnits i 28 år(i Sverige) så en sån nymodighet kan väl slopas.

2008-10-27 @ 12:15:41
URL: http://lmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback