Äckel päckel

Som de flesta vet så är hundar inte så fräscha djur, särskilt inte labradorer! Vår kära Ville upptäcke idag att lägdorna är nygödslade. Han sprang iväg och fick nosen i backen och och hörseln försvann. Jag kuta efter i tofflor för jag förstod att nu var det till att skynda om han inte skulle börja äta. Men det var ju hönsskit överallt och jag fick hoppa mellan de små högarna innan jag kom fram till en hund som mumsade i sig allt vad han orkade. Skit å!!!!

Jajja, jag å Ville å Folke åkte till Husum och fikade lite. Och precis då jag hade tagit sista tuggan av min kanelbulle så kräks Ville en hel ocean av hönsskit brevid mammas köksbord och hela köket luktar skit. Folke blev så paff att han tappade sitt kex i spyan och då passar Ville på att hulka upp en hel ocean av skit till. Så sjukt äckligt!! Fattar inte hur Ville hann mumsa i så mycket. Jag fick lov att torka upp snusket och vädra köket, men det stank snusk i nån timme iaf.

Knas hunden har fått äta överkokt ris till middag och kvällsmat och jag hoppas att det inte blir nåt tokigt med magen. Jag hoppas verkligen att skiten regnar bort snart.


Kommentarer
Postat av: Nina

sweet... gull-hundar! :D

2008-10-05 @ 11:24:06
Postat av: Sara

Vilket charmtroll..haha=)

Postat av: Lisa

Urk...!

2008-10-07 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback