Tidnings möte och rättvis kväll

Idag har vi haft tidningsmöte igen för vår bya tidning. Mycket trevligt och kul. Vi är fyra stycken som ingår i redaktionen och alla är jätte duktiga. Som bonus för den trevliga kvällen fick jag med mig en flecedress hem till Folke. Ärva kläder från grannar är ju super duper. Jag har ju varit på jakt efter något att ha på Folke i vagnen, så det var ju kanon att hitta det hos grannen. Dessutom så vår första (första för oss i den nya redaktionen) tidning i princip klar! Den blir inte så tjock, men bra ändå.

Väl hemma blev det lite frosseri till matakuten (tv pogrammet på TV4). Rättvisemärk cola och choklad!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur smakar den colan?

2008-11-04 @ 07:39:38
Postat av: Lisa

Den smakar gott. Den är mildare i smaken än andra color. Den smakar mer naturligt på något sätt. Jag tycker nästan att den smakar lite juligt på något sätt. Men R sa att jag var ute och cyklade då jag sa det.

Postat av: Linda

Haha! Ja men smaken är ju som baken som man säger..! Jag ska testa den där nångång. Verkar spännande. Ja, choklade är oxå en spännande sak:P Mums. Nu blev jag chokladsugen...

2008-11-04 @ 20:45:03
Postat av: Lisa

Choklad kan jag ju inte få nog av, och jag verkligen älskar den där 72%. Mmmm och tillsammans med te eller Ubuntu cola så är det oslagbart!

2008-11-04 @ 22:33:33
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Fredrik Dernebo

Coolt. Som linuxintresserad så faller ju mitt öga direkt på Ubuntu-colan. ;) En sån vill jag ha.

2008-11-06 @ 09:20:20
URL: http://blogg.dernebo.se
Postat av: Lisa

Fredrik - Haha, ja det är bara att söka på mataffären. Själv köper jag dem på coop.

2008-11-06 @ 10:16:27
URL: http://lmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback