Tack så mycket!

Jag vill verkligen tacka alla som kom igår på Folkes ettårsdag. Han hade så kul och var så glad hela dagen. Han har lekt hela förmiddagen med sina nya prylar och jag tänkte passa på att visa lite av vad han fick.

Per Olsson traktor. Som sjunger, låter och kör. Tokkul!!!


Blandade böcker. Folke älskar att sitta coh bläddra själv i sina böcker.


Eko långkalsonger! Skönt på bena.


Lektält ala djungelgrotta. Perfekt koja!


Klosslåda och lovika vantar.


BUMBUM! (som Folke säger) En gungmotorcykel som min pappa har gjort till Folke. Visst är den helt fantastisk!!!!

Folke fick även mer saker, men det här var några av favoriterna.

Kommentarer
Postat av: karin

Helt otrolig gungmotorcykel! Vilket jobb!! :D Jäklarns vad länge sen jag träffade dig nu! Träffade dig senast när du var gravid :S Borde kanske vara på sin plats att ses snart?

Postat av: Sara

WOW vilken jättefin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-21 @ 13:36:04
Postat av: Lisa

Jo, tack! Jag är impad sjläv av min egen far. Själv fick jag en röd gunghäst med blå blommor på då jag var i samma ålder. Den var också jättefin, men inte lika detaljerad som Folkes motorcykel.

2008-11-21 @ 17:55:45
URL: http://lmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback