Syndarna som vill baka

Jodå, nu har vi syndat rejält i eftermiddag. Vi åt middag på MAX, alla i hela familjen. Folke fick gnaga på en köttbit och ett bröd. Snacka om att man kan få lite dålig samvete. Men jag hade tagit med mig ekologisk fruktdessär till honom. Själv vräkte jag i mig ett helt orginalmål och det känns i ärlighetens namn inte bra i min mage. Nä tacka vet ja en gröttallrik! ;-)

Efter våra synder så var det dags att åka och inhandla diverse ingredienser för Folkes födelsedagsfika. Det verkar som att det ska dyka upp en ganska stor skara så man vill ju ha ordenlig att bjuda på. Har hittat några gudomliga recept på Ekobloggen som jag måste testa. Men det får bli imorgon för jag upptäckte nyss att jag köpt för lite smör. Men jag tycker ju att det är superkul att baka så jag spar ju det roliga.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var nog år och dar sen vi åt på MAX. Men mumma ju! Spännande med ekologiska bakverk.

2008-11-18 @ 07:13:40
Postat av: Lisa

Det händer ibland att vi äter där då vi är i stan och har brottom. Smakar gott just i sekunden, men sen mår man inge vidare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback