Så var det gjort

Nu har den nya redaktionens första Bif-blad kommit ut. Jag tycker det gick helt ok att fixa ihop en liten tidning. Och jag är ganska nöjd med mina sidor. Mest nöjd är jag med mitt lilla projekt om hållbar livsstil.



Ska bli kul att se ifall man får någon respons på det jag skrev. Och jag hoppas att folk inte tycker det var för präktigt. Detta nummers tre tips var: Källsortera, Städa miljövänligt och Minska transport. Måste nästan börja klura lite om vad jag ska skriva i nästa nummer. Så lite tips kan jag gärna ta emot!

Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

Vad duktig du är! Kan du inte publicera texten i bloggen så vi får läsa?

2008-11-14 @ 01:02:44
Postat av: Lisa

Å tack! Jodå, nog kan jag lägga in texten här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback