Minne

För exakt ett år sedan så var det Folkes första dag hemma idag. Han har numer en bild på sig själv från den dagen som han sitter och pekar på. Tänk då var man helt slut i kroppen och helt knasig i huvudet av kärlek till ett litet knyte. Nu sitter han på sin gungmotorcykel och säger BUMBUM. Jag tycker att den där första tiden med Folke hemma var både helt underbart och helt galet utmattande. Jag var så otroligt trött, men jag hade inte tid att vila mig för lilla underbara Folke ville bli buren hela dagarna och matad hela nätterna. Men han var ju så söt och fantastiskt att han kom undan med det lätt. Nu är han en stor kille som vet vad han vill. Han leker och grejar på dagarna och sover gott om nätterna i sin säng brevid min. Älskar älskar älskar!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh, vad sött! Helt galet vad tiden går.

2008-11-23 @ 21:57:22
Postat av: Lisa

Mmm, man blir lite sentimental då man tänker på det! Men då man har en vilding som håller låda glömmer man snabbt att de varit så små som en nyfödd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback