Lantlycka

Insåg alldeles nyss att det är över ett år sedan jag skrev en skogstoppen. Vet inte varför, men jag gillade inte riktigt den där lilla listan. Nyinspirerad av The Secret så gör jag ett nytt försökt med ett nytt namn.

Självklart måste jag börja med att jag är så glad att Folke är min son. Han är glad och nöjd, äter bra och sover gott. Han är frisk och pigg. Han är helt underbar och han är min!

Sen så är det ju helt otroligt hur snäll min kära sambo R är. Han jobbar och sliter och är ändå rastlös då han är ledig. Han är en bra pappa och Folke tycker det jätte kul att väcka honom på morgonen då han precis har somnat efter sitt nattskift. Men kära R är lika glad ändå!

Och det är verkligen toppen med golvvärme. Så härligt och gosigt mot fötterna och Folkes rumpa. Man blir varm i hela kroppen då fötterna är varma.

Så tack för det fina i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

Visst får man såna där dagar ibland då man verkligen tänker efter hur bra man har det=)

2008-11-07 @ 13:02:00
Postat av: Lisa

Jag försöker att tänka lite så varje dag, men vissa dar är ju ännu bättre!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback