Igår gjorde vi en massa

Hann inte skriva något igår. Det var så härligt väder så vi var ute en hel del. Folke fick åka pulka för första gången och det var uppskattat. Han tyckte att snön var lite konstig, men det var kul att greja med den. Hade filmkameran med mig ut så det blev inga foton tyvärr. Men det tar vi någon annan dag. På eftermiddagen hade vi väldigt kul inne och Folke tokade runt här somvanligt. Han har börjat ställa sig upp själv utan stöd nu och han blir så stolt då han helt plötsligt märker att han står mitt på golvet. Jag antar att han kommer att börja gå snart eftersom han har tagit något enstaka steg.

Idag så har vi en liten röjar dag här i huset, nu då R äntligen är ledig. Jag har dammtorkat lite och plockat bort en massa pelargoner. Jag borde ha tagit bort dem för länge sedan eftersom de ser ganska skruttiga ut såhär års. Jag ska spara dem till våren i vårt syrum, för där är det svalt och bra för blomförvaring.


16 skruttiga pelargoner, fast några blommar fortfarande.

Men vi ska ju ha plats för julpynt, så det känns skönt att få rensa lite.

Kommentarer
Postat av: Linda

Freja tyckte oxå att snön var liiiiite konstig. Men det var jättskoj att åka pulka och grejja på!! :)

2008-11-17 @ 19:33:07
Postat av: Lisa

Liiiiite konstig ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback