Tickar på

Ja det går inte att stoppa tiden, fast man skulle vilja ibland. Jag önskar att det alltid kunde vara snart sommar och att Folke alltid skulle vara såhär liten och gullig. Fast jag önskar inte att vårt hus ska vara en byggarbetar plats för alltid. Och jag väntar dessutom spänt på att bli hundägare igen. Ja det är sant, vi har tingat en valp!!! Det ska bli spännande. Jag saknar hund så mycket.

Fick äran att rasta Bora igår och det är så mysigt att få promenera med en hund. Saknar Jerry jätte mycket, speciellt på kvällen då jag följde honom ut innan vi skulle sova. Det är lite smått mysigt att stå och frysa lite då man väntade på att han skulle pinka lite. Detta låter nog knäppt, men det är såna där saker jag kommer på ibland.

Kommentarer
Postat av: A-K

Vad är det för ras på den hunden du tingat? Skoj!=)

2008-05-21 @ 15:38:39
Postat av: Lisa

Det är en labrador!

2008-05-21 @ 16:11:02
Postat av: Sara

Förstår att du saknar Jerry. En DP är ju så himla kelsjuk och nära hela tiden. Mina pojkar är där jag är HELA tiden så den dagen de försvinner blir tung.. Har hon fått sina valpar än så ni vet att det blev ngn? kram kram

Postat av: Lisa

Sara - Precis! Jerry var ju som min skugga. Så det blev tomt utan honom. Valparna är födda så vi vet att det blir en som kommer att få flytta hem till oss. Det är så roligt. Jag känner mig som ett barn som längtar till julafton.

2008-05-24 @ 14:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback