So far...

Idag: Vaknade med ont igen. Fick mjölkstockning strax innan lunch. *ajaj*

Folke har fått sin 5½ månader spruta. Det gick jätte bra!!! Han surade till ordentligt då läkaren stack honom, men det gick över på några sekunder. Väldigt skönt att ha det bortgjort. Han hade gått upp lagom i vikt, så nu följer han "normal" stracket på kurvan. Han är fortfarande lite över på längdkurvan.

Handlade lite på ICA efter BVC. Köpte rättvisemärkt och ekologisk chokladdryck. Den var mycket godare än väntat. Synd bara att paketet är så litet. Sånt där är väldigt beroende framkallande för mig. Har redan vräkt i mig två muggar med lite grädde på. Köpte även palsternacka till Folke som han ska få smaka till middagen. Och två burkar plommon puré.

Ute regnar det nu, så vi får se om det blir någon utevistelse för oss idag. Jag vill inte frysa, då jag har ont igen.

image49

Folke roar sig i gymmet. Snygg för dagen i sina nyaste babylegs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback