Snäll taxi kille

Jag måste bara skriva om igår då jag skulle amma.

Var ju som sagt på Örnexpo, och hittade en tom monter med bara stolar. Perfek att amma där, så Folke kunde få ro att äta.

Mitt emot den tomma montern stod Öviks taxi (Umeå taxi egentligen). Och precis då jag fått Folke att börja äta så kommer det fram en av taxi killarna och räcker fram en vattenflaska till mig och säger -Man brukar ju bli törstig då man ammar, så varsågod. Jag blev lite paff, men jag sa tack iaf. Man blir så glad då man stöter på snälla främlingar, särskilt såna som har hum om att man blir törstig då man ammar. Jag var vråltörstig och drack upp hela flaskan på en gång.

Kommentarer
Postat av: Nina

Mäh, va gulligt, det är nästan så man blir tårögd (ja, jag vet, jag är blödig), helt underbart! Dagens ros till den mannen!

2008-05-04 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback