Livet på landet

Att bo på landet är lugnt och skönt! Verkligen härligt. Det enda jag saknar är gatulyse på vintern och lite mer folk som promenerar. Känner jag att jag får en liten släng av lappsjukan så kan jag ta en tur till caféet och då går det över.

Och nu vet jag att det är sommar i banis för svalorna har flyttat hit. Jag såg igår hur de gjorde sina störtdykningar mot katten. Men de är härliga att se på, de flyger ju som små stridsplan.

Snart ska Folke sova och då ska jag passa på att plantera lite blommor, och eventuellt hänga tvätt om den hinner bli klar. Sen så ska jag tvätta några parasoll och se om de går att använda.

Lägger in en bild frånigårkväll!



Detta är livet på landet!

Kommentarer
Postat av: Sozi

Det ser helt underbart ut! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback