Jaha ja

Äntligen fick jag igång bloggen igen. Den har tydligen flyttat och ville inte att jag skulle logga in igen. Hmpf!

Har ont idag igen. Börjar bli så van att det ska göra ont lite nu och då så jag mäker inte av det lika mycket. Fast lite less blir man ju. Jajja, det är säkert bättre imorgon.

Idag har jag varit ute en hel del, fyllde bh'n med en massa grejer så det skulle hållas varmt. Har rensat alla rabatter och krattat lite här och där. Han en massa plats för blommor nu så det ska bli kul att få planter lite nytt. Satt ned en ny Clematis igår, hoppas att den ska trivas. Folke sov mest i vagnen, men han åkte i sjalen ett tag på eftermiddagen. Fast det blåste så mycket så vi var inte ute så länge då. Ser nu ikväll att jag har fått lite färg i ansiktet *yohooo*.

Nu ska jag se på Frusna män söker kärlek och äta kex med messmör och dricka ICA's ekologiska och rättvisemärkta chokladdryck. Mumma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback