Vad är nu detta?

Varje år, varje gång.....

Nu har vi haft underbart sommarväder i flera flera dagar. Jag har solat lite i bikini och Folke har legat på filt under partytält. Vi är ätit mat och fikat ute och haft det så mysigt. (därav mitt dåliga bloggande)



Men så idag så blåser det småspik, man blir ju lite besviken. Och så är det ju varje gång det blir tråkigt väder efter att det har varit fint ett bra tag. Men blåsväder måste ju ändå vara det värsta, det är helt onjutbart. Jag har hellre regn och snö än blåst!

Det blåser så mycket att jag vågar inte hänga ut tvätten. Jag tror att då kommer torkvindan att brytas av.

Måste berätta att vi nu äntligen har bokat in en litrn tripp till Luleå för att titta på hundvalp! På onsdag morgon åker vi uppåt, sen stannar vi över natten till torsdag, bara för att det inte ska bli så mycket bilåkning på en dag för Folke. Det ska bli riktigt roligt att få se de små liven på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Sozi

Det är lika tråkigt väder i Umeå :( För en vecka sen värmerekord och nu regn och kallt...

Jag har skickat ett mail till dig! :)

Postat av: Lisa

Tack för mailet!

2008-06-09 @ 19:58:05
Postat av: anna g

vilken häärlig bild!

2008-06-09 @ 21:26:19
Postat av: Lisa

Anna - Å tackar, inte varje dag man får beröm av ett proffs!

2008-06-09 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback