Svett och kräk

Är det jag, sjalen eller sonen???

Bestämde mig för att prova att knyta Folke på ryggen idag igen. De gånger jag har provat innan har det ju inte gått så bra. Så jag började med gott mod i soffan och det slutade rätt så snabbt med att Folke blev jätte less på mig. Så vi tog en paus och testade igen efter nån timme. Fick till en usel knytning som gjorde rent av ont, så jag fick en chans till utan att Folke blev sur. Fick till en rätt så hyfsad "ryggsäck" tillslut, men då var jag helt sjöblöt av svett och Folke hade kräkts på min rygg.

Sen börjar jag undra varför det går så dåligt. Är det jag som är kass på att knyta än. Eller är det sjalen son är fel på. Eller är det Folke som krånglar till det hela genom att sura och spratla. Hmm vi får nog forks lite mer...

Kommentarer
Postat av: Marie o hundarna

Skickar en kram och ett lycka till till lille Izar! Här är otroligt tyst och stilla nu med "bara" två valpar kvar hemma. De har fått gå en promenad i skogen på andra sidan vägen. Vi måste ju hitta på något, vi också, när syskonen nu har fått uppleva så mycket äventyr... :)

Postat av: Marie o hundarna

Skickar ett lycka till och en kram till Izar. Här är tyst och stilla nu med "bara" två valpar kvar hemma. Vi har tagit en promenad i skogen ikväll, vi måste ju också hitta på något spännande när alla syskonen fått vara med om så mycket äventyr ;)

2008-07-06 @ 23:14:04
URL: http://www.huset-elliot.com
Postat av: Marie o hundarna

Hoppsan, det blev en massa inlägg. Först fick jag inte till något eftersom jag gjorde fel med den där koden. Så då skrev jag om och så visade det sig att det första kom med i alla fall. Jag är ett datatekniskt geni!

2008-07-06 @ 23:15:22
URL: http://www.huset-elliot.com
Postat av: Lisa

Tack!! ja du vet datorer. De gör som de vill!!!

2008-07-12 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback