Jag blir lite irriterad

Jag är ganska ofta inne på olika forum och läser om barn och olika barnsaker. Det blir ju lite lätt så då man är ny mamma. Eller ny och ny, men Folke är ju bara 6½ snart 7 månader och det är ju egentligen ganska nytt.

Jajja, iaf så blir jag irriterad på vissa personer som antingen är lite dumma, enspåriga eller trångsynta. Eller jag vet inte vad, fattar inte hur de tänker. Som bekant så är det ju så att man måste bära bäbisar rätt mycket för de kan ju inte ta sig fram så bra själva. Och varför ska man då välja att bära sitt barn i en sele som inte är bra för bäbisen eller den som bär. Det finns ju så mycket nya fina selar och sjalar där bäbisen/barnet sitter bra och bekvämt och dessutom så mycket bättre för den som bär. Jag förstår inte vad det är att tveka över???

Det finns fakta om att barnets rygg rätas ut för tidigt då man bär på vissa sätt i vissa bärdon. Vaför vill man då utsätta sitt barn för det?

Är bara lite gnällig och irriterad, och mån om barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback