I söndags

På söndag var det en skön dag. Det var sommarvamt och endast en lätt bris över gården. Jag kännde direkt hur solstollen i mig väcktes till liv. Jag tänkte att jag ska banne mig prova att sola i bikini. Jag måste ju testa nån gång och se om det går utan att få en massa mjölkstockning och annat ont. Och som tur var så fick jag på mig förra sommarens bikini, även om toppen kanske var lite liten. Men vad spelar det för roll då man bor ute på vischan!

Jag fixade upp ett parasoll och lade ut några bättre begagnade påslakan. Och hämtade lite leksaker till Folke! Nu skulle han få prova att ligga ute och leka. Och jag tror nog att han fick en liten shock! Han låg och tittade åt alla håll och beundrade usikten. Han tittade på parasollen och filosoferade. Så min slutsats är att Folke gillar att vara ute och spana runt.



Folke och jag gjorde absolut inget mer än nödvändigt den dagen. Vi åt sov och njöt! Herrn i huset var ju på fisketävling så han såg vi inte skymten av på hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback