Nytt år och nya tag

Ska försöka börja få lite hushålls arbete gjort här. Jag har ju inte hunnit så mycket alls sen lilla Folke tittade ut ur min mage. Men nu försöker jag få in som rutin att han ska sova nån timme ute i vagnen mitt på dagen så jag kan röja bäst jag vill i huset. Skulle egentligen behöva sova själv men vem har tid med det. Vi får väl se om jag hinner något eller om han piper till i babyvakten snart.

Jag får lite ångest då jag ser hur det ser ut här ibland, men man orkar inte göra allt. Dessutom så vill jag ju hellre sitta och mysa med min son då han är vaken än göra något annat.


Har lyckats storstäda hela sovrummet, så nu känns det rent och trevligt. Väntar bara på att juniors sängkläder ska torka i tumlaren så är allt klart sedan. Hann dessutom lata mig i soffan framför tv'n och slappa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback