Vilket halsband behöver vi

För några dar sedan så skulle R ut och rasta Ville innan läggdags och jag hör hur han tvärt ropar på Ville som om det hänt något. Då han kom in så ser jag hur R håller Villes halsband i handen. Och det har gått sönder. Jag hade ju köpt ett rött halvstryp som han har haft sen vi hämtade honom och det har varit jätte bra. Lätt att ta på och lagomt stor ögla att sätta kopplet i. Så nu har Ville knallat runt i retrieverkoppel i några dar, men det är inte det ultimata i alla lägen med en vimsig unghund. Gillar att kunna variera koppel efter mörkret här. Har ett koppel med en massa reflex på kvällarna, men då måste man ju ha halsband för att det ska kunna sitta fast.

Så kom nu med alla era bra förslag om vad för halsband som är bra och tål att nötas på.

Kommentarer
Postat av: Nina

Rena läderhalsband tycker jag är bäst.

2008-12-14 @ 17:19:34
Postat av: Lisa

Nina - Ja de torde ju vara de som tål att nötas på länge!

Postat av: Lindy

Jag har inga tips om halsband, men jag undrar vad du har för förkylningstips till mig?? Freja är ju som Folke var för nån vecka sen. FINNS det hopp om liv???!! Jag känner mig alldeles trasig.

2008-12-15 @ 21:05:53
URL: http://lindyz.blogg.se/
Postat av: Karin

jag röstar för ett vibrihalsband! Gå in på vibri.com och kika lite. Jag beställde ett åt Naiha och hon har haft det i över två år och jag är nöjd :-D

2008-12-15 @ 22:32:43
URL: http://karinostman.blogg.se/
Postat av: Lisa

Linda - Jag svarade i din blogg!



Karin - Å de där tittade jag mycket på då jag hade Jerry, de är så fina.

2008-12-15 @ 23:02:42
URL: http://lmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback