Sådär ja! (OBS, detta var i lördags)

Idag avverkade vi stan i värsta julruschen! Jag tyckte inte alls att det var sådär panikjobbigt som jag brukar tycka. Jag hade faktiskt ro att prova kläder, så nu kan jag vara fin på självaste dopparedan! Vi har avverkat de sista julklapparna och lite bonus saker. Skulle ju vilja berätta vad jag fyndade på Grön Gåva. Men det var en sån underbar sak att jag tänker ge bort den i julklapp och då kan jag ju inte säga det här.

Vi har laddat skafferiet med choklad och grädde så imrgon eller på måndag så blir det julgodis som ska tillverkas.

Och älskade Ville har äntligen fått en biabädd, han har legat i den halva kvällen och det är tänkt att han ska ha den o sovrummet sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback