Men hur går det egentligen....

..... Nja inte så bra. Med julklapparna altså. Vi har knappt ens börjat fundera på vad vi ska ge bort. Och det är inte konstigt alls för vi är alltid ute i sista minuten. Jag blir lite avis då jag läser allas bloggar om hur mycket de har hittat och att de varit klara sen länge.

Men vi har ju planerat en tripp till Birsta, för vi behöver komplettera lite till vårt kök. Vi ska byta ut det som är under diskhon. Och det är ju händigt om det passar, så därför drar vi till IKEA. Sen är jag sugen på en matta därifrån och vi har (läs R) pajjat en tallrik som kommer därifrån.

Så med andra ord hoppas jag på att göra bort julklapparna den dagen där nere. Det enda vi behöver fixa för att det ska funka är hundvakt. Vill inte dra med Ville och sedan låta honm sitta och frysa ute i bilen hela dan. Dessutom så tar han ju upp nästan hela bagaget så då ryms inga julklappar. Så nu hänger alla julklappar på om någon kan förbarma sig över vårt svarta yrväder en hel dag.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kan! Men han känner ju inte mig och Naiha, men det går kanske att ändra på? :)

Postat av: Lisa

Super schysst!!!! Han är ju en öppen och lättsam hund så det skulle nog funka för hans del. Det nog stackars Naiha det blir synd om, han kan vara väldigt påträngande ifall andra hundar inte säger ifrån. Han skulle behöva gå på charmskola hos nån surtik, så han fattar att man inte ska vara så framfusig. Svärmor skulle ställa upp den här gången. Men en dejt mellan Ville och Naiha kanske borde ordnas ifall vi skulle behöva mer passning i framtiden. ;-)

2008-12-07 @ 22:39:33
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Pernilla

skönt att se att vi är fler;) börjar känna mig lite smått stressad, två veckor kvar!!!!

2008-12-09 @ 21:41:27
Postat av: Sara

O själv är jag en sån där julklappshysterika som är klar tidigt. Men det verkar som om de flesta får ihop sin julklappshög oavsett när de börjar iaf=)

2008-12-10 @ 10:55:37
URL: http://saraohlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback