En liten tripp kan ju vara kul...

Igår så drog vi ned till Birsta, för att inhandla lite prylar och julklappar. Det blev en lyckad tripp och vi fick med oss nästan allt hem. Nu fattas endast några julklappar. Men det hinner jag lätt fixa! Det bästa av allt är att jag hittade ett par vinterskor. Så nu kan jag gå ut med hunden utan att halvt slå ihjäl mig och frysa. ÄNTLIGEN! Sitter dessutom just nu med mina fötter på vår nya vardagsrums matta. Härligt! Den gammla har en del år på nacken och var så ful. Den var trasig på två ställen, så det var dags för den att åka ut. Eftersom den var gjord av gräs så hamnar den på vår brasa.

Folke var ju såklart med igår. Han är verkligen en ängel till unge! Glad och snäll hela tiden. Han åt bra och sov bra och tyckte nog att det var riktigt spännande att få åka till Birsta. När vi kom hem igår kväll, så var han rätt så utvilad och glad eftersom han sov rätt mycket i bilen och inne på IKEA. Han fick då bada och busa ett tag, tills han blev trött. Han somnade strax innan 22 och sov som en stock hela natten fram till 8 på morgonen. Så jag sov själv som en gudinna för första gången på kanske 2 år. ♥


Lilla F leker i nyinhadlad tunna, för Villes foder.

Idag var jag så pigg och utvilad så jag städae halva köket ordentligt och drog ut på julgransjakt. Jag fann två stycken fina granar, men gick hem sen. Det prasslade och visslade så mycket i skogen så jag blev nästan rädd att det var en björn ute och tassade. Ville tyckte nog att jag var helknäpp som gick fram och tillbaka i skogen och ryckte i en massa granar.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jamen se där, i fodertunnan passade ju han bra :-)

2008-12-10 @ 19:14:05
Postat av: Lindy

Hhii, sööötFolke!!

Härligt att ni hade en trevlig tripp till Sundsvall!

Postat av: Lisa

Han lekte faktiskt i tunnan ett bra tag! Lilla sötisen!

2008-12-10 @ 23:16:31
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Vad härligt att du fick sova så länge! Det var dig väl unnt!



Leon måste vara inne i någon tillväxtfas nu för han vaknade 4 ggr inatt och tok-åt lika mycket varje gång!

2008-12-11 @ 09:45:02
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack Malin!

2008-12-11 @ 13:52:44
URL: http://lmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback