Beco Butterfly

Jo visst behöver du en sele???

Jag har bestämt mig för att testa en annan sele till att bära Folke i. Vi har varit nöjda med den vi har och den är verkligen supersnygg! Men den har inte blivit använd så mycket som jag önskat och det är pga två detaljer. Folke behöver ett lite högre ryggstöd, och jag skulle vilja ha en sele utan babyinlägg. Men för att detta experiment ska gå i lås så måste jag sälja selen vi har först så jag får lite pengar att införskaffa en annan.

Så nu är vår fina Beco Butterfly till salu. Den är i färgen Ethan och den är såååå fin, så det känns lite jobbigt att den kanske måste flytta. Så här ser den ut ↓



Så om någon där ute är intresserad, lägg in en kommentar så kan den bli din! Detta är altså en ergonomisk sele, som är ergonomisk för både barnet och bäraren. Man kan bära sin bäbis hur länge som helst i den utan att det kan påverka barnets kropp negativt. Man kan bära både på mage och rygg. Den följer även med ett huvudstöd och en instruktions cd.

Kommentarer
Postat av: Sozi

Jag skulle gärna köpa den om jag hade nåt att stoppa däri ;)

2008-12-29 @ 18:28:59
Postat av: Lisa

Sozi - Det var ju bra. Jag kan verkligen rekomendera den till smågryn. Ifall du skaffar ett gryn så kan jag hjälpa dig att hitta din drömsele eller sjal!

Postat av: Sozi

Tack! :)

2008-12-30 @ 19:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback