Vårmys (igår)

Idag har det varit årets skönaste dag hittils. Vi har hunnit med en hel del. Började med att hälsa på hos Folkes mormor, där vi passade på att äta lunch. Sen var det föräldragrupp för sista gången. Vi fick lära oss om hur man ska göra då ett barn sätter i halsen. Skit läskigt!  Men kul att träffa alla igen. Missade ju förra gången för jag var så dålig.

Efter föräldragruppen så passade jag på att väga och mäta Folke. Han väger nu 7480 gram och är 67 cm lång. Hans vikt kurva har planat ut och vi diskuterade om han kanske skulle får börja smaka mat. Så imorgon ska han få en sked potatis. Min lilla bäbis har blvit så stor!!!

Då vi kom hem så höll Rikard på att dra fram grillen och han hade handlat grillkött och potatissallad. Så vi grillade och sen var vi ute ända tills det var läggdags för Folke. Helt underbart!

image45

Folke sitter snällt i vagnen medan jag river i rabatterna!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kom ihåg din adress till bloggen i huvudet så jag gick in o kollade. Nu ska jag kika in här varje dag och se vad ni har för er. Kram o ha en bra helg

Postat av: Nina

åhh, vad mysigt! Va söt han är när han sitter där i vagnen :-)

2008-04-18 @ 20:00:35
Postat av: Lisa

Sara - Jag brukar tjyvkika lite i din blogg med :-)

Nina - Han är så snäll då han sitter där!

2008-04-18 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback