Piip

Nyss pep diskmaskinen. Den har diskat vår disk hela kvällen. Det tar sån himmla tid med det pogram jag kör. Det står ECO så jag inbillar mig att det ska vara bra på något sätt.

Jag ska strax borsta tänderna och kila upp till Folke och väcka honom för ett litet kvällsmål. Det är galet tyst i huset nu, tv'n är av och Rikard är på jobbet.

Kollade tidigare idag på SMHI's hemsida och det skulle vara samma skitväder ända fram tills på lördag. Jag vill ut!!!! Vågar inte gå ut om det finns chans till att jag fryser, för jag får så ont i brösten då jag fryser lite. Knaprar min antibiotika och jag har märkt att Folke göra tvåan i blöjan oftare nu. Hoppas verkligen att han inte blir dålig på något sätt. Har fortfarande lite ont, men känner mig bättre ändå.

Har glömt att berätta att Folke fick slicka på ett äpple för några dar sedan. (Jag vet att det låter ruskigt snålt att han bara fick slicka på det). Han tyckte det var jätte gott och skrattade. Men vi ska nog börja med något mindre sliskigt, så han inte bara vill ha efterrätt sen. Det blir förmodligen potatis!

image40
Mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback