Nu har de anlänt

Äntligen som jag har väntat. Nu är de nya tygblöjorna här!!!

image42

Jag beställde tre olika sorter för att kunna testa vilken som passar bäst på min lilla älskling. De låg i postlådan i morse och jag var supersnabb att slänga dem i tvätten så vi kunde börja och testa. Har nu provat alla tre och Folke sover för natten i en av dem (den gröna) med ett extra inlägg. Hittils så tycker jag att den blå (Fuzzi Bunz) passade bäst, men det var nog för den var smidigast i modellen. Den rosa (Mommy's Touch) var nog lite för stor. Men den gröna (BumGenius) känndes mest rejäl. Så vi testar på i några dar för att se om vi ska beställa några fler av nån sort.

Yeiii, nu drar vi vårt strå till stacken igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback